|
|
NEW E-BOOKS |
|
|
 |
Domeniul managementului, marcat o perioadă îndelungată
de timp de o concepție universalistă, care decontextualiza
practicile și principiile sale de aplicare, a suferit o schimbare
majoră în momentul în care s-a pus problema existenței unor
diferențe economice, sociale, instituționale, culturale etc. care
au impact asupra activității unei organizații. Principala miză
era eficiența organizațională și identificarea factorilor posibili
care pot contribui la aceasta. În acest context, s-a conturat,
treptat, managementul intercultural (MI), ca domeniu de studiu
independ[...]
FULL E-BOOK |
Format: |
|
 |
|
|
|
|
 |
FULL E-BOOK |
Format: |
|
 |
|
|
|
|
 |
FULL E-BOOK |
Format: |
|
 |
|
|
|
|
 |
FULL E-BOOK |
Format: |
|
 |
|
|
|
|
 |
De ce promovare? Pentru că fără promovare nu se poate. Ea nu este un moft, o
aroganță sau o minciună.
Promovarea este parte a comunicării umane, iar autopromovarea este parte
intrinsecă a relațiilor interumane. Nevoile omenești fundamentale sunt aceleași, iar
inovațiile tehnologice au modificat radical doar modul de satisfacere a lor.
În mod constant și conștient se promovează oameni, idei, produse, servicii, firme,
instituții, biserici, destinații etc. în scopul obținerii de beneficii financiare și/sau
non financiare.
Activitatea de promovare se practică din cele[...]
FULL E-BOOK |
Format: |
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|