|
|
NEW E-BOOKS |
|
|
 |
FULL E-BOOK |
Format: |
|
 |
|
|
|
|
 |
FULL E-BOOK |
Format: |
|
 |
|
|
|
|
 |
Nu de azi, nici tocmai de ieri, în viața noastră culturală – așa
cum e ea reflectată în textele apărute public, fie pe suport de hârtie,
fie online – s-a insinuat încet dar solid un fel de neîncredere, dacă nu
de-a dreptul o stare de respingere, mai surdă sau mai vocală, cu privire
la actul critic. În teatru lucrul e mai vizibil ca oriunde altundeva, chiar
dacă, din pricina „masei” reduse a celor care practică (sau ar dori să
practice) profesionist exercițiul critic, ecourile acestei delegitimări sunt
mai degrabă insesizabile în raport cu publicurile propri[...]
FULL E-BOOK |
Format: |
|
 |
|
|
|
|
 |
FULL E-BOOK |
Format: |
|
 |
|
|
|
|
 |
Comunicarea teatrală este un proces complex, stratificat după logica dublării
interlocutorilor. Teatrul, citând expresia reuşită a lui Ivo Osolsobě,
este un proces comunicaţional realizat prin comunicarea comunicării.1 Comunicarea
dintre scenă şi sală, dintre creatorii colectivi (scriitorul, regizorul,
scenograful, actorii etc.) şi public se realizează prin comunicarea care
are loc în spaţiul dramatic între personajele ludice. Oricum, comunicarea cu
publicul se realizează indirect, mijlocit prin comunicarea partenerilor. Există
desigur aparteuri, enunţuri adresate di[...]
FULL E-BOOK |
Format: |
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|