HISTORY
TODAY
MISSION AND OBJECTIVES
THE TEAM
NEW BOOKS
DOMAINS
AUTHORS
EDITORIAL EVENTS
NEW E-BOOKS
DOMAINS
AUTHORS
ABOUT E-BOOKS
PUBLISHING STEPS
DESKTOP EDITING STANDARDS
CURRENT
YEAR 2014 (AUTOEVALUATION)
YEAR 2012
YEAR 2011
YEAR 2010
AFCN PROJECTS
ANCS PROJECTS
DIPLOMAS
PRESS REVIEWS
NEWSLETTER
ROMÂNĂ
ENGLISH
CART: 0 items | 0.00 LEI
EVALUATION
EDITORIAL PROJECTS
AWARDS
ABOUT US
PUBLICATIONS
E-BOOKS
PUBLISH WITH US
CONTACT
STOCK INFO
TITLE
AUTHOR
E-BOOKS
NEW E-BOOKS
DOMAINS
AUTHORS
NEW E-BOOKS
ROBU Viorel
,
MÂŢĂ Liliana (editor)
,
MIRONESCU Roxana
Strategii moderne de formare a cadrelor didactice pentru predarea antreprenoriatului
Prezenta lucrare face parte din seria de module pentru dezvoltarea profesională a cadrelor didactice universitare elaborată în cadrul proiectului Creşterea calităţii programelor de studii universitare prin formarea resursei umane şi promovarea culturii antreprenoriale în rândul studenţilor – ProForm POCU/379/6/21, cod MySMIS – 124981, proiect co‐finanțat din FONDUL SOCIAL EUROPEAN prin Programul Operaţional Capital Uman 2014‐2020, Axa prioritară nr. 6 – Educație și competențe, Prioritatea de investiții – 10.ii. Îmbunătățirea calității și eficienței ș[...]
FULL E-BOOK
Format:
pdf
COMAN Claudiu
,
POPICA Maria-Mădălina
,
GHERGHINOIU Maria
,
BOLBORICI Ana-Maria
Cultural PR & Creative Destination Branding. Cultural experiences and branding case studies in Italy & Greece
It is well known that brand image is an important concept in consumer behaviour (Dobhi & Zinkhan, 1990). Keller provides this concept with the most common and widely accepted definition: “perceptions about a brand reflected as existing associations in consumer memory”. (1993: page). Like the specialized studies on the image of the brands, the image of the destination has been an area of interest in terms of tourist research in the last five decades. Why? It is important for us to have the resources to create impressions about things and these resources can be mental images, thoughts [...]
FULL E-BOOK
Format:
pdf
KULCSÁR Erika
Marketing a maga egyszerűségében, avagy Agatha Christie marketingje
A marketing megszületése mint tudományág az 1976-os évre datálható. Azt is mondhatnánk, hogy a szó szoros értelmében egy nagyon fiatal tudományágról van szó. Azonban, ha annak függvényében vizsgáljuk keletkezését, hogy mit is jelent a marketing a legtöbb ember számára, akkor megjelenésének pillanata is jóval korábbra, 1935-re tehető.[...]
FULL E-BOOK
Format:
pdf
MIHALACHE Flavius
Mediul rural între 1990 și 2020: transformări și decalaje
Mediul rural a parcurs după 1990 un proces substanțial de reconfigurare, marcat prin schimbări majore atât la nivelul vieții socioeconomice, cât și al coordonatelor demografice. Aceste evoluții au conturat diversificarea caracteristicilor sale și au arătat creșterea decalajelor de dezvoltare dintre localități. Ruralul actual prezintă un cadru eterogen, dat de caracteristici și perspective divergente. Privind retrospectiv procesele de transformare ale lumii satului din ultimele trei decenii, putem identifica trei etape majore, definite în baza evoluțiilor specifice înr[...]
FULL E-BOOK
Format:
pdf
BUTA Mircea Gelu
Arhivele Bistriței anul V, fascicula 2(16) Județul Năsăud în perioada administrației militare sovietice
Ocupația sovietică a României, respectiv a orașului Bistrița, se referă la ocuparea acestui teritoriului de către trupele Armatei Roșii, pe durata ofensivei din anul 1944 de pe Frontul de Răsărit din Al Doilea Război Mondial, situație care a fost menținută până în anul 1958. Partea de nord-est a Moldovei a fost ocupată pe durata luptelor din luna Mai până în luna august 1944, România fiind în acel moment, în continuare, aliată cu Germania nazistă. La 23 august 1944, Regele Mihai a anunțat că România încetează unilateral toate acțiunile împotriva forțel[...]
FULL E-BOOK
Format:
pdf
<<
PAG. 171/287
>>
© Cluj University Press 2012
TERMS & CONDITIONS
SPECIAL ACCESS
WEBMAIL