HISTORY
TODAY
MISSION AND OBJECTIVES
THE TEAM
NEW BOOKS
DOMAINS
AUTHORS
EDITORIAL EVENTS
NEW E-BOOKS
DOMAINS
AUTHORS
ABOUT E-BOOKS
PUBLISHING STEPS
DESKTOP EDITING STANDARDS
CURRENT
YEAR 2014 (AUTOEVALUATION)
YEAR 2012
YEAR 2011
YEAR 2010
AFCN PROJECTS
ANCS PROJECTS
DIPLOMAS
PRESS REVIEWS
NEWSLETTER
ROMÂNĂ
ENGLISH
CART: 0 items | 0.00 LEI
EVALUATION
EDITORIAL PROJECTS
AWARDS
ABOUT US
PUBLICATIONS
E-BOOKS
PUBLISH WITH US
CONTACT
STOCK INFO
TITLE
AUTHOR
E-BOOKS
NEW E-BOOKS
DOMAINS
AUTHORS
NEW E-BOOKS
GÂRDAN Gabriel-Viorel
,
IVANOV Bogdan
,
IVANOVICI Daniela Lumința
Istorie și Teologie. In honorem pr. prof. univ. dr. Ioan-Vasile Leb
Volumul de față nu se dorește a fi o lucrare omagială în sensul deja consacrat al cuvântului, ci își propune să evoce personalitatea părintelui profesor Ioan-Vasile Leb în calitate de dascăl, de fondator de școală de istoriografie eclesiastică și, nu în ultimul rând, de îndrumător al multor generații de tineri studioși, prin vastele și fascinantele epoci ale istoriei Bisericii. Reușita în activitatea didactică și de cercetare a părintelui profesor Ioan-Vasile Leb pornește de la crezul academic și de viață, pe care l-a urmărit cu o tenacitate constantă[...]
FULL E-BOOK
Format:
pdf
BODEA HAȚEGAN Carolina
,
TALAȘ Dorina Anca
Ghid practic de organizare a activităților online
Colecţia Terapia tulburărilor de limbaj şi de comunicare. Învățarea este un proces cumulativ cu rol de dezvoltare, care abordată din perspectivă comportamentalistă, implică învățarea unor noi comportamente ca urmare a trăirii unor situații noi problematice, cu scopul producerii unor schimbări la nivel personal. În același timp, cercetările asupra creierului uman relevă că procesul de învățare antrenează întreaga fiziologie a creierului, fiind procesate simultan gânduri, emoții și imaginație[...]
FULL E-BOOK
Format:
pdf
NECHITA Florin
Comunicarea de marketing a muzeelor în era digitală
De ce comunicare de marketing și de ce era digitală? Încă de la apariția internetului, se poate spune că digitalul a intrat treptat în viața noastră de fiecare zi. Marketingul și comunicarea de marketing au avut și ele ritmul lor de adoptare de către managerii muzeelor din lume, iar conectarea la lumea digitală a fost și ea, la rândul ei, cu un un pas sau doi în urma conectării lumii afacerilor la așa-numita Eră digitală (Digital Age). De ce muzee? Nu sunt un specialist în domeniul muzeografiei, însă această lucrare își propune să ofere idei și o bază de [...]
FULL E-BOOK
Format:
pdf
DULAMĂ Maria Eliza
De la teorie spre practică în evaluarea on‐line
Acta Didactica, vol. 20. Colecţia Acta Didactica este coordonată de Liliana Ciascai și Maria Eliza Dulamă.[...]
FULL E-BOOK
Format:
pdf
ROVENȚA‐FRUMUȘANI Daniela
,
MARINESCU Valentina
Concepts‐clés de la communication environnementale et du développement durable
Parallèlement à lʹintérêt croissant porté sur la mondialisation à partir de la fin des années 1980 et du début des années 1990, les efforts scientifiques se concentrent sur lʹurgence de comprendre le rôle de lʹhumain sur lʹenvironnement. La catastrophe de Tchernobyl qui a marqué plusieurs générations, joue un rôle important dans ce processus. La question qu’elle pose est celle de la reconsidération de l’impact humain et l’avenir des futures générations.[...]
FULL E-BOOK
Format:
pdf
<<
PAG. 157/286
>>
© Cluj University Press 2012
TERMS & CONDITIONS
SPECIAL ACCESS
WEBMAIL