MANEA Maria-Cristina, BOCOŞ Mușata Dacia
Impactul cogniției încorporate asupra interesului pentru lectură al preșcolarilor mari

 
 
   
  978-606-37-2071-0
  2024
 
  E-BOOK INTEGRAL
Format: add to cart
   
REZUMAT: Exemplul oferit unui copil, de către adulți este covârșitor, deoarece interesul pentru lectură se formează de la cele mai fragede vârste. Vârsta de la trei până la șapte ani consideră psihologii ca fiind vârsta optimă pentru adaptarea la lectură. Înainte de culcare este cel mai potrivit moment pentru a se citi. Se poate citi copilului cu voce tare, câteva minute pe zi, într-o manieră distractivă, astfel contribuind la dezvoltarea emoțională a acestuia. Un real impact asupra preșcolarilor îl are cititul cu interes, al părinților, în fața copiilor. La dezvoltarea și formarea personalității, cititul la vârstă preșcolară este o etapă foarte importantă. Citind, în mod sistematic, copilului i se extind orizonturile, i se formează activitatea cognitivă, îi crește inteligența și îi formează calități morale pozitive.