NECHITA Florin
Studii de caz în branding. Eseuri studenţeşti

 
  ECONOMIE, SOCIOLOGIE
   
  978‐606‐37‐1331‐6
  2021
 
  E-BOOK INTEGRAL
Format: add to cart
   
REZUMAT:

Pentru că autorii celor nouă capitole sunt studenţi la MD, iar disciplina pentru care au pregătit prima variantă a acestor materiale se numeşte Branding digital, mărturisesc că m-am aşteptat să între preferinţele lor mai multe branduri născute sub zodia internetului, respective mai multe branduri digitale. M-am înşelat.

Toate capitolele urmăresc în mare parte o structură indicată ca cerinţă pentru examen, respectiv un scurt istoric al brandului, contextul şi specificul pieţei produsului sau serviciului, analiza competiţiei şi apoi elementele care sunt specifice brandului: identitate (vizuală, dar nu doar componenta vizuală a identităţii), publicul ţintă şi poziţionarea. La descrierea personalităţii brandului, studenţii au încercat să determine şi arhetipul acestuia, fie că doar lau intuit sau au găsit referiri în website-urile sau paginile oficiale de pe reţelele sociale online sau în alte surse bibliografice.