BRICIU Victor Alexandru
Brandingul locurilor și mediul online Caracteristici și ipostaze identitare

 
  ECONOMIE
   
  978-606-37-0795-7
  2020
 
  E-BOOK INTEGRAL
Format: add to cart
   
REZUMAT: În cadrul acestui volum, pe care îl dedic studenților interesați de acest subiect din cadrul diverselor programe de studii, cadrelor didactice universitare și specialiștilor sau practicienilor cu experiență din mediul organizațional intern și internațional, este detaliat demersul meu de cercetare din cadrul tezei de doctorat (din 2015) care acoperă această nișă distinctă: aceea a brandurilor și a brandingului, în general și a aplicabilității acestora în mediul online, în special. Interesul din ce în ce mai mare asupra acestui domeniu a dus la apariţia unor provocări unice. În primul rând, la nivelul unei documentări inițiale descoperisem numărul limitat al lucrărilor care încearcă să creeze un limbaj coerent necesar studiului teoriei de branding, după cum observa și T. Heding et al. (2009, p. 21): „Probabil, din cauza naturii evazive a brandului, termenul de paradigmă a brandului este, deseori, utilizat la întâmplare, în cadrul disciplinei de branding”.