LEHENE Cosmin Florin
Strategii de colaborare între companii. Contribuții privind creșterea performanțelor relaționate cu productivitatea și inovarea

 
  ECONOMIE
   
  978‐606‐37‐0756‐8
  2020
 
  E-BOOK INTEGRAL
Format: add to cart
   
REZUMAT: Prima întrebare care probabil vă trece prin minte în clipa în care începeți să consultați această lucrare și sunteți student, profesor sau manager al unei companii este următoarea: De ce ar trebui o companie să colaboreze? Cum va adăuga valoare această colaborare companiei mele? Nu ar fi mai bine dacă ne-am dezvolta intern și am obține singuri toate aceste beneficii despre care se discută în această lucrare? Ar fi mai bine, bineînțeles! Însă, chestiunea este că nu întotdeauna dezvoltarea internă este posibilă (în special din lipsa resurselor și a competențelor necesare). Pe de altă parte, nu toate companiile au resursele financiare necesare pentru a cumpăra o altă companie. În plus, după cum vom vedea ulterior prin intermediul unui exemplu practic, compania parteneră poate să nu fie dispusă să își vândă afacerea. Multe dintre motivele pentru care o companie este indicat să participe în colaborări strategice și să își dezvolte competențele și abilitățile pentru colaborare sunt discutate pe larg în capitolul întâi.