ISTORIE PREZENT MISIUNE ȘI OBIECTIVE ECHIPA
TITLURI NOI DOMENII AUTORI EVENIMENTE
TITLURI NOI DOMENII AUTORI DESPRE E-BOOK-URI
ETAPELE PUBLICĂRII STANDARDE TEHNOREDACTARE
EVALUARE CURENTĂ ANUL 2014 (AUTOEVALUARE) ANUL 2012 ANUL 2011 ANUL 2010
FINANŢARE AFCN FINANŢARE ANCS
DIPLOME SEMNALE DIN PRESĂ NEWSLETTER
   
    
    
     CĂRȚI: 0 bucăți | 0.00 LEI
    
    
home
search TITLU AUTOR

 

PUBLICAȚII

  CĂRȚI NOI
  DOMENII
  AUTORI
  EVENIMENTE
   
 
   
   
 
BODEA HAȚEGAN Carolina
FLUENȚA VERBALĂ. DIRECȚII PRACTICE ȘI APLICAȚII PRACTICE

 
  PSIHOLOGIE, ŞTIINŢE COGNITIVE
   
  978-973-595-744-5
  2014
 
  DISPONIBIL LA CERERE
  buc. add to cart
   
REZUMAT: Dificultăţile de învăţare reprezintă principala categorie diagnostică cu care ne confruntăm în realitatea şcolii de masă. Conform DSM- 5 dificultăţile de învăţare constituie o categorie diagnostică inclusă în supraclasa tulburărilor de dezvoltare, cu componentă biologică. Această supraclasă delimitează acele categorii de tulburări şi dizabilităţi în care deficitul apare ca urmare a unei disfuncţionalităţi, rezultat al interacţiunii unor factori de natură organică, biologică, disfuncţionalităţi cu cauze multifactoriale, îngemânate, de ordin genetic, ereditar, de mediu. Aceste disfuncţionalităţi conduc la afectări la nivelul.
 
 
 
   © Presa Universitară Clujeană 2012 TERMENI & CONDIȚII ACCES SPECIAL WEBMAIL